نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آدرین رابیوت به یوونتوس پیوست؟!

آدرین رابیوت به یوونتوس پیوست؟!

به نظر مي‌رسد نخستين خريد بانوي‌پير پس از پيوستن مائوريتسيو ساري به اين تيم صورت پذيرفته و گزينه جذب بارسا و شياطين‌سرخ عزم خود را براي رفتن به شمال غرب ايتاليا جزم كرده است. ژوزف پدررول مجری سرشناس اسپانیایی و برنامه پر طرفدار (El Chiringuito de Jugones) نخستين كسي است كه در گفتگو با يكي از رسانه‌هاي ايتاليايي مدعی شده آدرین رابیوت با یوونتوس به توافق كامل رسیده و تا كمتر از دو هفته دیگر نیز به این تیم خواهد پیوست.

 

 

آدرین رابیوتِ هافبك 24 ساله پی‌اس‌جی، 12 روز دیگر و پس از زمان انقضای قراردادش با پاریسی‌ها (30 ژوئن 2019) با قراردادی 5 ساله و دستمزدی 7 میلیون یورویی در سال (میزان حقوق درخواستی او 10 میلیون بود كه پس از مذاكره ورونیكه‌ رابیوت؛ مادر و مدیربرنامه‌های او سه میلیون كاهش یافت) در روز دوشنبه یكم ژوئیه (جولای) رسماً از سوی باشگاه یوونتوس به عنوان بازیكن جدید یوونتوس معرفی خواهد شد.
علی‌رغم پیشنهادات مشابه و بیشتر برخی از باشگاه‌ها از جمله من‌یونایتد، رابیو تصمیم نهایی‌اش را به دلایل شخصی و رزشی بر پیوستن به یووه قرار داده تا همانطور كه مادوریتسیو ساری نیز روی حضور او در تورین نظری مثبت دارد؛ این ملی‌پوشِ فرانسوی به جمع بیانكونری بپیوندد.

 

پیش از این نیز رابیوت در گفتگویی كوتاه با روزنامه Corrierre dello sport با تأیید مذاكراتش با یوونتوس گفته بود:

 

فعلاً در تعطیلات و استراحت هستم اما از علاقه و پیشنهاد یووه نیز با خبر هستم. ایتالیا بسیار زیباست و من زندگی كردن در این كشور را دوست دارم.

 

 

پدررول همچنین در پاسخ به این سوال كه ماجرای پوگبا به كجا خواهد رسید، گفته است:

 

اگر رئال‌مادرید و زیدان در به خدمت گرفتم پوگبا مصمم باشند، بازی را باید تمام شده دانست. تا آنجا كه من خبر دارم، این علاقه از سوی زیزو به پاول وجود دارد.

 

 

جانلوئیجی بوفون نیز چند روز پیش در گفتگو با Corsport هم‌تیمی سابق در پاریسن‌ژرمن را بازیكنی شبیه با كلودیو ماركیزیو دانسته بود:

 

آدرین (رابیو) ترکیبی از سه همبازی سابقم در یوونتوس است؛ پوگبا (از حیث قوای فیزیكی) ، ویدال (از حیث شخصیت) و ماركیزیو (از حیث پویایی در زمین) . او پسری دوست‌داشتنی و بازیكنی فوق‌العاده قدرتمند است.

 

خبر پیوستن غیر رسمی رابیوت یه یوونتوس در حالی از سوی پدررول ساعاتی پیش در رسانه‌ها منتشر شده است كه هنوز این بازیكن و مادرش واكنش صریحی نسبت به آن از خود نشان نداده‌اند. آدرین رابیوت همراه با پی‌اس‌جی موفق به كسب 18 عنوان در رقابت‌های مختلف فوتبال در فرانسه شده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: